Hmm... może trzeba coś poszukać??

piątek, 30 sierpnia 2013

Witam Serdecznie Wszystkich Obserwujących jak i odwiedzających mojego bloga :-)
Pragnę również przywitać nowego obserwatora. 

Nie mam za wiele czasu, napiszę krótko, zwięźle i na temat :-), stworzyłam chlebak w kolorach dobranych do kuchni, jestem z niego bardzo zadowolona, oczywiście jest jeszcze do skończenia ponieważ po bokach nie jest ozdobiony, gdyż zbrakło mi bratków... Tak prezentuje się od przodu i swym urokiem zadziwia moich gości :-). 



Po skończeniu na pewno dodam więcej zdjęć.

Dziękuję za komentarze pod poprzednimi pracami i będzie mi niezmiernie milo jak będzie ich więcej :-). Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i zapraszam do mojego grona :-)...

2 komentarze:

  1. Ewuniu pięknie zrobiłaś chlebaczek,dla mnie już wygląda na skończony i wcale nie musisz boków już ozdabiać bo na chwilę obecną już jest piękny:)Pozdrowionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie za tak miłe słowa :-), również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad po sobie, zapraszam na stałe! :-)

Każdy tu zaglądający jest mile widziany i niech czuje się jak u siebie! :-)